Onsdag 091216





Jag bäddade ut en madrass i gossens rum igår så där har jag sovit inatt och tro det eller ej men jag har faktiskt sovit gott och än så länge känns det inte som att ryggen tagit stryk :)
Alwin har vaknat några ggr och gnällt och varit ledsen men sen lagt sig och somnat om igen..
Klockan 6 steg vi upp och tog tempen som visade 38.8 så en supp blev det och sen la vi oss isängen med pappa där han åt välling och somnade om efter att jag legat och strykt honom i håret och på ryggen en stund..
Till halv 10 har vi sovit då vi steg upp och gossen fick gröt..
Nu verkar han värre pigg och jyrar på här så jag hoppas febern börjar ge med sig!!

På en stund kommer Jockes mormor hit och är med Alwin så jag får fara iväg och fylla på med panodil, gröt, välling och lite annat som börjar vara slut.. Vill intye börja dra med honom ut när han inte är frisk!!
Det lär nog gå en del gröt och välling nu för han brukar inte vilja äta något annat då han är sjuk, fast hellre det än att han inte äter alls!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0