Ni är så jävla duktiga!!





Jag måste säga att jag kan bli så fruktansvärt irriterad ibland då jag går in på vissa bloggar och dom skriver om hur nyttig mat dom äter och si och så..
Dom äter ALDRIG godis lr andra onyttigheter på veckorna och när dom väl äter det så är det bara några stycken..
Dom är så himla duktiga som klarar av att hålla en sån strikt diet och träna flera ggr i veckan osv..
Och liksom trycker ner andra som kanske inte är så jätte duktiga på att äta bra och nyttigt alltid hur mkt dom än skulle vilja..
För alla har vi ju olika självdiciplin och även om man vill så mkt så är det inte alla ggr så lätt!!

Visst det är jag själv som väljer om jag ska läsa dom bloggarna lr inte men jag blir ändå irriterad!!


Kommentarer
Sandra

Det går inte unvika... de skrivs om sånt i var och varannan blogg nu för tiden... de är väl för fasiken ingen som bryr sig om vad andra äter...

2009-12-07 @ 07:35:03
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0