Nattligt besök!





Inatt har det tydligen varit 2st och smygit runt huset vårat..
Alwin vaknade vid 6 tiden och fick då komma till våran säng och då kollade jag telefonen där jag hade fått ett mess från grannen som skrivit att J sett 2 personer smyga runt vårat hus..
Han hade sen spårat dom men när dom såg honom hade dom sprungit över centrumvägen..
Det var en tjej och en kille med huvor uppdragna så han kunde inte se hur dom såg ut..
Jag måste säga att det känns lite läskigt!!
Det är ju inte alls omöjligt att det är från den där e4 ligan som härjar runt i norrbotten och gör inbrott i villaområden när e4n..
Mamma skrev nu på morron att dom varit in i flera hus på fältet dagtid så man törs nog inte far iväg och lämna huset ifall dom kommer tillbaka..!

Nu ska jag och Alwin äta frulle coh göra oss klara för dagen och sen ska vi gå över till grannen, dit törs vi iaf gå..
Ska även kolla om det är några okända fotspår runt huset..


Kommentarer
Tessan

Huvvaligen!!

Jo hon e som en sockerdocka:-)

2009-12-02 @ 10:19:42
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Susanne

Men oj så obehagligt.. :(

2009-12-02 @ 11:49:11
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0