Lurk




Idag har det inte alls blivit mkt gjort då Alwin varit väldigt gnällig och trött och velat vara nära hela tiden men inte klagar jag för de!! Han är så mysig så lilla gossen :)
Man skulle faktiskt kunna börja undra om jag oxå är sjuk då jag ser ut som jag gör..
Jag går ännu runt i morronrocken med uppsatt flottigt hår..
Längtar tills Jocke kommer hem från jobbet så jag kan häva mig i duschen och göra någon nytta här!!
Jag skulle ju visserligen kunna duscha nu medans Alwin vilar men jag är orolig för att han vaknar när jag står där så det får helt enkelt vänta tills Jocke är hemma..
Men plocka undan kan jag ju alltid göra :)


Kommentarer
Sandra

Åh va söt han är!!

2009-12-18 @ 22:19:59
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0