Krukkille





Nu har jag städat bort alla baciller från sovrummet och vädrat sängkläderna så nu hoppas jag det är rent där inne!!
Jag har tvättat våra nya sängkläder som vi fick i julklapp av Jockes mormor och morfar och har dom nu i torktumlaren så dom hinner torka idag :)
Mamma och Lovisa har varit här och hjälpt till och lekt med gossen medans jag har stökat till..
Nu vilar gossen och jag tänkte börja skala potatis till middagen..

Igår i Luleå så stod jag och kollade på såna här krukor som jag funderat på ett tag men har som
inte vetat vart jag ska ha dom så jag köpte dom inte men jag och Ida tyckte dom skulle passa perfekt i vårat köksfönster där det inte är någon fönsterbräda så det ryms några vanliga krukor så nu har min syster varit snäll och köpt 2 åt mig idag :)



Tycker dom är ganska fräna :)


Kommentarer
Sandra

Jo så dära i efterhand tycker man att dom där gubbarna är stiliga :)

2009-12-30 @ 19:19:19
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0