Jobb lördag




Idag har jag jobbat från morron till kväll så det kändes skönt att komma hem..
Men däremot så är huset tomt!!
Jocke har haft match idag så gossen har varit med farmor och farfar och kollat på den och så sover han även över där..
Jocke och dom har lagfest så då blev enklast så..
Nog för att jag tycker det känns lite onödigt att han ska sova borta då jag ändå är hemma nu men men..
Jag missunnar dom inte alls att få vara med Alwin och så men jag har honom helst hemma på nätterna om det går..
Nåja nog vet ja jag överlever, han har det så bra med dom så :)

Jag är dock lite orolig för hur jag ska våga sova ensam här..?
Jocke änkte nämligen oxå sova i byn så då är ju han oxå där..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0