Innerum.se





Homepartyt som var hos Anki var inredningsgrejer från Innerum..
Det fanns massor med fina saker som jag hade velat ha men tyvärr så är man inte rik så jag kunde inte handla allt..
Köpte iaf 6-st muggar och skålar med likadana motiv på, skit fina!!



Gossen jyrade på där så fint och var glad hela tiden men när vi började rulla hemåt vid kvart över åtta så slumrade han i bilen, var väl inte direkt otippat då han brukar sova klockan åtta men vad gör det om man slirar nån gång :)
Så när vi kom hem var det på med pyjamasen och sen i säng där han åt sin välling och slocknade på en gång :)

Jag och Jocke har sett PH och myst på med julmust, pepparkakor och brie ;)




Kommentarer
Sandra

Dom va skitsnygga!! :)

Bara vi får dom snart :D

2009-12-04 @ 00:01:18
URL: http://sanbjo.blogg.se/
Sandra

Ja visst, då kommer jag o shoppar ;)

2009-12-04 @ 23:31:10
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0