Idag är vi trött på flowerstreet





Idag kan jag lova att jag är riktigt trött!!
Jag hann inte ens somna igår kväll förrän Alwin började gnälla i sitt rum så jag gick dit och tittade till honom men han hade tutten i munnen så den behövde jag inte ge honom iaf..
Gick och la mig och efter en stund gnällde han igen och så höll det på ett tag..
Lyckades somna tillslut men sen vaknade han vid halv 4 och var ledsen så då fick han komma till oss där han hade ro och ligga en stund innan han blev ledsen igen så jag gick upp och gjorde välling och efter han ätit det var han PIGG!!
Jag trodde jag skulle avlida!!
Men som tuv var somnade han om efter 1½timme..
Men halv 8 var det godmorron och då var mamma väldigt trött kan jag lova!!
Men vad gör väl de när man får massor med pussar av världens sötaste och goaste gosse??! :)
Gud så mysig han var!!


Visst är han snygg!!? ;)
Självklart är det Ida som har fotat!! :)

Nu sitter han och ser på Teletubbies och jag nördar runt lite innan jag ska ta mig nå och äta och sen snöra mig i duschen..
Skulle behöva dammsuga här och lite såna där tråkiga måsten så hoppas bara jag har ork till de..
Får passa på att vila när gossen vilar sen!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0