Gott nytt år!!





Nu har jag snört ihop en kladdkaka som jag nu har i ungen så håll tummarna för att den blir bra då jag aldrig gjort en tidigare!!
Tänkte att vi måste ju iaf ha något till efterrätt så kladdkaka passar ju bra :)
Jocke har slutat nyss och är nog påväg hem nu men idag står jag inte med maten färdig utan det får bli en senare middag så vi kan laga den tillsammans det blir så mycket roligare då!!
Jag har även varit och köpt en flaska med mousserande vin som ska korkas upp vid tolvslaget, jag tror dock att jag får sörpla på den själv då Jocke inte gillar sånt men jag kan ju alltid försöka få honom att ta ett glas!!

Hur som haver så vill jag passa på att önska alla ett riktigt Gott nytt år med välmående och framgång!!
Jag vet att 2010 kommer bli ett bra år med allt vad det innebär så som 1års kalas för Alwin samt dagistart, jag ska börja jobba igen, bara att få se Alwin utvecklas ännu mer och bara njuta av varje sekund med min lilla familj!!
Så kan man ju alltid hoppas på att dra hem en storvint med en hel massa pengar!! ;)

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0