Fy fan så kallt!!




Fan så jävla kallt det är ute alltså och än är det inte så farligt kallt som -30!!

Man glömmer bort från år till år hur kallt det egentligen är när det är såhär många minus..
Som det känns nu så känns det som att jag skulle frysa ihjäl om det blev dubbelt så kallt!!
Men nog får det gärna vara kallt några dagar och så kan det snöa en del oxå så vi får en vit jul, sen kan det hålla sig kring typ -5 lr nå sånt så är det alldelens lagomt :)

När jag kom hem från lunchen med mina arbetskamrater så höll jag på att frysa av mig händerna då
jag inte hade några handskar så det var bara skynda sig in och hämta de innan man kunde öppna garaget för att köra in bilen så den slipper frysa..
Jag brukar använda mina flleecevanatar med skinn i handen när jag kör bil men det är någon som har slarvat bort den ena så jag får helt enkelt frysa..
Skulle vara najs med ett par fina skinnhandskar som Tesse köpte i Stockholm och som även jag funderade på att köpa men blev för snål..
Så nästa gång jag är till Luleå ska jag fan investera i ett par såna så man kan köra bil utan att få frostskador!!

Är det någon mer än jag som fyser idag??




Kommentarer
milla

Jag har lite ont nedaför magen vet inte riktigt vad de e =) annars har jag mest ont i låren P & K

2009-12-15 @ 16:30:17
URL: http://millvall.blogg.se/
Theresan

vem fryser INTE idag ? ;P

2009-12-15 @ 17:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0