.




Det blev stuvade makkisar och korv till middag, mkt onyttigt men jävligt gott!!
Jag har diskat, badat gossen, bytt sängkläder i gossens säng och slagit igång en tvättmaskin så nu sitter jag och tar det lugnt medans gossen ser på Teletubbies :)
Jocke kommer nog snart hem från träningen och har då förhoppningsvis varit och köpt mandariner så jag kan ta med mig inatt.. Kanske skulle ha köpt någon yogurt oxå??
Funderar på om vi skulle hålla Alwin uppe till halv nio ikväll så kanske han somnar bättre??
Är så jobbigt för både han och oss när det blir skrik och gråt på kvällarna!!
Så vill jag gärna hinna sova en timme innan jag ska iväg och jobba..



Kommentarer
emma - williams mamma

måå va söt. hu gammal är din son?? :)

2009-12-10 @ 22:45:51
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
emma - williams mamma

OKey, Måå :) vad händer i helgen för er?? :) något kul? =)



Kram

2009-12-10 @ 23:49:36
URL: http://emmahjorth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0