Det här med julklappar





Sitter på jobbet och kollar runt på olika inernetsidor..
Ska försöka få lite inspiration till julklappar som jag annars är värdelös på!!
Jag tycker det är jätte svårt att komma på vad man ska köpa åt alla!!
Det borde ju inte vara så såvrt att komma på vad man ska köpa åt Alwin, Nova och Mira men för mig är det verkligen det!! Alwin är väl lite lättare men vad tusan ska an köpa till flickorna??
Therese har sagt att Nova önskar sig pyssel men vad ska man då köpa för pyssel??
Mira önskar sig kläder eller leksaker och då är det samma frågeteckan där??
För att inte tala om hur svårt det är att komma på vad man ska köpa åt mamma och Lovisa!!?
Åhh jag blir galen!!

Ska det verkligen behöva vara såhär svårt år efter år??
Om ni har några förslag så får ni gärna dela med er av dom!!



Kommentarer
Anonym

pärlplattor,olika klipp-pyssel,limma mm. gåbil,ljudleksam mm till småisarna.



till mamma:nån snygg vas,klädplagg mm

lovisa-presentkort nånstans,

2009-12-10 @ 12:33:37
Tess

Köp Mira en sån där pulka istället:-)?!

2009-12-10 @ 13:46:07
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0