Bråk





Har nyss lagt Alwin med en flaska vällning efter att jag fått bråka med honom på skötbordet om medicinen..
Han tycker inte alls om den och bara gråter och skriker när man ska ge den :(
Men hellre de än att ge honom supp för jag gav honom en i förrgår kväll och en igår morse och sen blev han så himla dålig i magen så jag fick inte göra annat än byta blöja på honom igår och röd i stjärten blev han så han bara gråter när man ska vara där och torka.. Stackars liten!!
Tror jag ska prova köpa en annan smak på alvedonen nästa gång för nu är det inte så mkt kvar i flaskan..

Ska ta och plocka undan här och vika tvätt medans gossen sover..
Mitt där det är vaknar han så jag måste lägga mig med honom på madrassen för att han ska somna om men det gör mig ingenting för det är så mysigt så!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0