Blööö







Igår var det hemvändar kväll på hotellet och Tesse hade tjatat på mig typ 2veckor att jag skulle följa med ut så till slut bestämde jag mig för att fara :)
Det var världens kö för att ta sig in och det resulterade i att Tesse blev less och drog hem så tur jag hade Lisa och Terror med mig :)
Kvällen var iaf kul men det var jävligt mkt folk och det tog säkert en timme innan man fick ut sin jacka..

Idag var det planerat in en Haparanda tripp för att inhandla det sista till imorron så nu är allting klart!!
Men jag måste säga att dagen har varit seg då man är totalt färdig sen igår och huvudet värker!!
Jag börjar bli för gammal!!

Alla klappar är inslagna och ligger under granen så nu är det bara häva sig i säng och sedan vänta på att tomten kommer imorron :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0