Alwin 11 månader





Klockan är över tolv vilken innebär att det är den 12e idag och vet ni vad det är för speciellt med denna dag??
Joo, gossen blir 11månader idag!!
För ett år sen väntade vi spänt på att bebisen i min mage skulle titta ut, vi längtade såklart jätte mycket men samtidigt så ville vi att det skulle hinna bli nytt år innan han ville ut och se världen..
Tyckte faktiskt riktigt synd om bebisen i min mage när vi fick flyttat BF från 7januari till 25december för jag själv hade inte velat fylla år så sent på året..
Vi tyckte att han kunde vänta in det nya året innan han bestämde sig för att se världen men han hade inte alls bråttom utan hela 18 dagar fick vi vänta innan det äntligen var dax..
Jag har ALDRIG varit så lycklig och glad som jag var när jag hade våran underbara lille gosse på mitt bröst!
På en månad har ett helt år gått sedan dess och vi kommer alltså ha 1års kalas här hemma, det är något jag inte riktigt kan förstå för tiden har gått så otroligt fort!!
Det stämmer absolut att man måste ta vara på småbarnstiden för det går så ruskigt fort så är det över!!



Våran älskade lilla gosse :)


Kommentarer
Tess

Mosters go gosse;-)

2009-12-12 @ 08:50:13
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0