Utkast: Alwin har ...





Alwin har vaknat kl6 även idag men vi steg inte upp förrän just efter 7 för jag var så himla trött och ändå gick jag och la mig i rimlig tid igår..
Nåja får försöka lägga mig ännu tidigare idag!!
Hade velat hinna med och träna idag men det känns som att jag inte ids trycka in det på mitt fullspäckade schema så det får bli imorron lr nå..
Vi har iaf varit på morron prommis med Suzie även idag :)

Gossen ska snart få gröt och efter de ska jag häva mig i duschen, sen måste vi och fixa lite ärenden innan jag ska på p-möte kl13, Alwin får följa med för jag har inte tänkt vara så länge.. Sen ska jag jobba 15-19 och sen bara ta det lugnt här hemma och mysa med gossen innan han ska sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0