Tjo hej






Hade tänkt blogga igår kväll men klockan var så mkt när jag kom hem från Ida så det fick vara..
Jag och gossen for iaf till Sara igår där det bjöds på nybakad blåbärspaj men duktig som jag var åt jag bara några blåbär :)
Bokade även Pink biljetterna så nu är det gjort!!
Sen blev det middag och Therese kom förbi innan jag for iväg på BP, var jätte länge sen sist men jag körde med samma vikter som tidigare och jag kan lova att det kändes!! Härligt!! Sen körde vi även en liten stund på crosstrainern men orkade knappt stå på maskinen..
Snabbt hem och duscha innan jag gick över till Ida där det skulle ses film, även Vickan kom dit..
Vi satt och försökte pilla bort mitt hår som Therese började med innan jag for iväg på träningen men det gick inte så jätte bra då det är så jävla bra vax så det sitter som tusan..
Får göra ett nytt försök idag för jag kan ju inte gå runt med bara några slingor det ser ju ännu mer stört ut än innan!!

Tänkte låta håret vila ett tag ohc så tror jag att jag ska häva i nån färg för nu ser det hemskt ut.. Frågan är ju bara om jag vågar göra det själv lr om jag ska göra det hos frisör.. Har ju inte vågat sen det blev grönt förra året..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0