Teletubbies





Idag kan man verkligen säga att gossen var uppe med tuppen!!
Tror inte ens klockan hade slagit 7 innan han slog upp sina blå..
Suck och stön!!
Jag har sovit som en kratta inatt, drömt mardrömmar så jag knappt vågat somna om och så har jag fått ha tänt nattlampan för att ens våga blunda.. Ne usch och fy!! Som tur så sa Jocke att det inte var någon fara och drog mig intill sig så jag kände mig lite tryggare iaf..
Drömmer inte mardrömmar ofta men när man väl gör det så är ju hela nattsömnen förstörd för då ligger jag och anstränger mig för att hålla mig vaken ifall jag kanske skulle fortsätta på samma äckliga dröm igen..



Gossen ser på Teletubbies och jag sitter här trött som tusan..
Hade ju tänkt ta en morron prommis idag men det får tusan bli efter vi vilat senare för annars orkar jag inte..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0