Smedsbyn





Idag har jag och Akwin varit i Smedsbyn en sväng och hälsat på..
Kände att jag ville fara dit nu när dom har det tugnt!!
Vi gick till missionshuset där det var öppet så man fick komma dit och umgås, fika och självklart tända ljus för Frida..
Det är jobbigt att se dom som mist sin vän så ledsna och förstörda av det som har hänt!!
Fick även veta ännu mer om hur allt var och hur det gått tll, usch och fy så hemskt alltså!!
Jag får en klump i magen när jag tänker det hela..

Passerade ju även gården där allt hände både på vägen dit och på vägen hem, det finns en minnesplats där för Frida där man kan tända ljus, lämna en hälsning lr bara vara..
Det hade visst varit massor med folk där igår..
Jag hade tänk tända ljus påvägen hem då jag kom på att jag hade en gravljus i bilen men slutade ut det hela när jag såg att dom var där från Nordnytt..



Nu är vi iaf hemma och jag ska packa ihop lite saker som vi kan behöva under helgen för vi ska åka ut till stugan idag..
hungrig som en gris är jag dessutom så måste väl äta nå oxå..

Nåja, ni får ha en bra helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0