Sjukstuga?




Inatt har Alwin sovit jätte dåligt och vaknat 1gång i timmen och ibland oftare.. Jag kände mig mer död än levande då han vaknade och ville ha mat halv 5 så Jocke tog upp honom och då var han alldelens varm så jag gick och hämtade termometern som då visade på feber 38,4 hade han så då fick han alvedon och sova mellan oss men det tog ganska länge innan han kunde somna om och sen vaknade han flera ggr och gnällde..
Stackars lillhjärtat!!
Vet inte riktigt om han är sjuk för han är lika pigg som annars och jyrar på här så har han ätit som vanligt oxå..
Jag gissar på att det är nå tänder som spökar men jag varken ser lr känner några..



Även mamma är lite krasslig idag med ont i halsen och snuvig så det blir en lugn hemma dag för oss..
Har tvätstuga kl11 och egentligen så skulle Jocke varit ledig idag men självklart ringde dom på morron och frågade om han kunde jobba så tvätten får jag sköta på egen hand.. Det ska nog gå bra bara gossen inte blir mer hängig då får vi nog ringa hit mormor..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0