Packa pappas kappsäck






Nu har jag packat ner alla handdukar, sängkläder och gardiner i kartonger..
Dock har jag sparat 2par sängkläder så vi helst kan byta rent i sängen tills vi flyttar :)
Jag har även vikt lite tvätt men tar resten sen..
Pojkarna ligger i sängen och vilar och jag tror jag ska lägga mig på soffan och vila jag oxå en stund, man är rätt trött efter natten..
Sen ska jag nog skicka iväg Jocke och hämta mer kartonger och även köpa sopsäckar så man kan lasta ner lite kläder oxå för det är mkt som ligger utan att användas för tillfället..
Tycker det känns enklast om man packar ner sånt som man inte använder för det lär bli nog mkt att packa sen iaf :)



Gossen hos farmor och farfar :)


Kommentarer
Anonym

åååh du har en sån däääär stor soffa :D

en sån ska ja skaffa mej den dagen ja köper hus :D

2009-08-20 @ 18:05:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0