Ny soffa??





Jag vill verkligen ha en ny soffa!!
Soffan vi har köpte jag i brunt som jag då så gärna ville ha i mitt vardagsrum men nu tycker jag inte alls den passar in längre..
Lr jo, här o lägenheten passar den ju då vi har beige och brunt i vardagsrummet men när vi flyttar vill jag ha helt andra färger och då vill jag ha en grå eller svart soffa..
Dessutom vill vi ju ha en större en så det blir mer med plats då det kommer folk och när man bara vill bre ut sig :)
Soffan vi har är jätte fin och skön men den skulle inte ha varit brun..
Har varit och hämtat en katalog på EM idag så vi har kollat lite i den och det fnns 2st som vi gillade, ganska lika varandra  oxå :)
Nå vi får helt enkelt se om det blir något nytt soffköp lr hur vi gör..

Någon som behöver en soffa isf?? :)


Kommentarer
sandra

å jag har ångest för att bäda upp min stora soffa sen då de blir dax... bara för den är så stor i trappen :D

2009-08-20 @ 09:26:42
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0