Morrn morrn




Godmorron!! :)

Eller det har väl varit det för typ 2timmar sen men iaf :)
Har skickat iväg Jocke och handla lätta så vi kan äta frukost och så bad jag honom köpa laktosfri grädde för jag hade tänkt att Alwin skulle få äta samma mat som oss idag, nämligen lax och potatis, och efteresom han är lite överkänslig mot mjölk så kör vi på laktosfritt :)
Så då får vi se sen vad han tycker om det :)


Inatt har det varit ganska tugnt!!
Hade precis somnat när Alwin vaknade och grinade, gav honom tutten och la ner honom men han satte sig upp igen och grina och gjorde så flera ggr, till slut tog jag upp honom till våran säng men han bara grina och grina..
Han höll på att somna hela tiden men så började han grina igen..
Så himla jobbigt när det inte hjälper hur man än försöker trösta och ha honom i famnen..
Efter 1½-2 timmar somnade han om och då var vi alla rätt så trötta så sen har vi sovit som stockar till halv 7 när Alwin ville ha mat och sen somnade vi om till halv 9 :)


Vad ska man hitta på idag då??
Jag hade velat fara på Ikea men det får väl bli en annan gång..
Någonting måste jag då göra iaf för nu har jag varit hemma sen i söndags typ..
Far nog en sväng till Vickans stuga där det är party ikväll :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0