Ljuvliga måndag




Idag är det måndag och jag och gossen har varit vaken en timme nu :)
Gossen ser på Teletubbies och jag sitter här och kollar..
Snart är det gröt för lilleman och jag ska nog oxå äta gröt idag sen ska jag häva mig i duschen innan jag är redo för dagen..
Hade tänkt att vi ska gå på en promenad senare och så måste vi och handla lite, det märks att det är i slutet av månaden för skåpen börjar eka.


Funderar på om man skulle ta och annonsera ut soffan så man får sålt den nån gång och så ska även skötbordet säljas men det får vi vänta med tills vi flyttat annars har vi ingenstans att byta på lillen..
Jag vill verkligen ha en ny soffa och tror vi har bestämt oss för vilken vi vill ha :)
Så ska vi även ha nackstöd till så det blir najs, då slipper man ha en kudde baki nacken alltid :)


Ne nu ska jag gå och fixa frukost åt oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0