In the hood





Vi har det så gott här borta i byn jag och gossen!!
Igår hade vi strålande sol och var ute lite men det var så hett på altanen så man höll på på att krevera..
Vi var även en sväng till Boden och när vi kom hem kirrade jag köttbullar som vi åt med makkisar..
När middagen var intagen for vi till Agneta och Ante för att se på deras underverk Alva och gissa vad, hon hade typ lika mkt hår som Alwin :) Och så liten och söt hon var alltså!!
Väl hemma nattade vi barnen innan vi tog oss ett vinglas och gick ut då syster skulle måla kring garagedörrarna och jag satt och tittade på sen satt vi på altanen innan vi gick in och slog på Twilight som vi förövrigt inte orkade se klart :)
Hel mysig dag och kväll med andra ord!!

Idag ska vi åka till Luleå på bvc med lill gumman och sen ska vi strosa på stan lite så då får vi se om vi fyndar något :)
Nu ska jag roa gossen lite :)




Kommentarer
sassan

Ja jag ,måste hålla med det är inte så kul att gå själv och då faller även disciplinen också..

och fläsket hänger kvar skrattar

Inte för att jag har bråttom med att gå ner i vikt egentligen utan känner bara att jag vill njuta av första året utan en massa vikt fixeringar.. visst vissa dagar är man nästa besatt skratt nä men så är det väl..



Ja jag förstår att ni njuter av att bara kunna sitta ute på gården i solen, det är den största nackdelen med lägenheter. har ni hittat nått hus då?

2009-08-05 @ 20:10:48
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0