Badhjälp





Nu har vi fått i oss frukost och gossen har badat så nu ligger han och vilar så sött :)
Passade på att städa i badrummet medans gossen badade så nu är det rent och frächt där inne..
Det blir ju så himla äckligt i badrum när man duschar och så blir det fuktigt och sen damm på det hela!! Usch!!

Vi har ju en badhjälp som Alwin sitter i när han badar och det är verklugen super!!
Då behöver man inte hålla i honom och har båda händerna fria..
Det var verkligen att bra köp eftersom att jag har en inflamation i ryggen som jag haft typ sen Alwin föddes om inte längre men det var då jag började känna att jag hade riktigt ont.. Det sitter dessutom i muskelfästena så det tar ju ett tag innan det blir helt bra..
Men hur som helst så är badhjälpen jätte bra för jag hade nog inte kunnat bada honom själv annars när jag haft så ont..
Nu är ju våran en större modell som inte ryms i badbalja (inte i den vi hade iaf) så han har alltid badat i badkaret..
Finns ju mindre modeller oxå men den här kan man ju ha längre :)

Såhär ser den ut :)


(Bilden lånad från google)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0