Back to reality





Så var helgen över och jag är äntligen frisk, lite snorig bara men det brukar man ju vara ett tag efter..
Imorron är det måndag och tillbaka till verkligheten med jobb för Jockes del och ensam hemma för mig och Alwin..
Man bli nästan lite bortskämd när man har Jocke hemma om dagarna för då har man någon att prata med och så slipper man äta frukost och sånt själv.. Är ju alltid mysigt att ha någon där vid bordet.. Nog för att Alwin alltid sitter med mig men det är ju inte riktigt samma sak :)

Idag har vi varit i Nyborg och grattat Jockes mamma som fyllde år igår och vid halv 5 tiden körde jag och Alwin till Kalix för att fara med mamma upp till skogen och hämta hem Lovisa..
Sen har jag bara suttit här och dum surfat..
Känner mig fruktansvärt rastlös men samtidigt orkar jag som inte göra nå..
Så jag tror nog jag tar och lägger mig och läser tills John Blund kommer :)
Jocke ser på fotboll så han är inte allt för social :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0