Åhh!!





Jag har fan världens sämsta självdiciplin, om jag alls har ngn!!
Skulle ju på morron prommis vid 9 då Alwin ätit men då hade jag oxå hunnit bli hungrig så nu har jag nyss ätit men känner mig alldelens för lat för att ta mig ut..
Är som så trist då man inte får med sig ngn och måste gå själv då går det rent åt helvete!!
Men jag ska banne mig ut och promenera om det så ska bli inatt så ska jag och då får det bli en längre runda!!


Nu ligger iaf Alwin och ska vila och jag tänkte ta och städa lite om jag nu inte kommer på nå annat att göra som vanligt..
Nåja nog vettja de löser sig..
Jobb blir det då ikväll för min del 17-21
Då vet ni



Kommentarer
Theresan

vet vad du menar, dessutom är det ju tråkigt som tusan o gå utan någon att snacka med..

2009-08-31 @ 15:09:35
Hanna

Ja men komsi komsi du me ;)

2009-08-31 @ 21:41:25
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0