Vårkänslor








Gud vilka vårkänslor man får när det är sånt här super väder som det varit idag!! Nu tror jag nog att det är vår på riktigt??
På förmiddagen gick jag och gossen ut på en långprommis med Hanna och Wilma, riktigt skönt var det!!
Jag gick utan jacka och det var inte det minsta kallt :) Men vi blev en del böt om fötterna och det är något jag inte alls gillar.. Jag var inte så farligt blöt först men efter våran promenad så följde vi med Hanna och Wilma hem och när vi sen gick hem därifrån så blev jag dyngsur om skorna..Tur det inte var långt hem så jag snabbt fick på mig torra sockar!!

När vi kom hem så tog vi bara bilstolen och lite andra grejor så åkte vi och hämtade pappa på jobbet för att sedan åka till byn och käka middag för 3e gången den här helgen :) Men det är ju himla härligt att slippa laga middag själv  så jag klagar inte :) Så har vi suttit och fixat inbjudningskorten till gossens dop så snart är dom oxå skickade så man slipper tänka på det :)


Nu är gossen lite grinig så ska ta på honom pyjamas och sen kanske han vill sussa kudden :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0