Vad har ni gjort i påsk då?







Tja påsken blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, solen har inte setts till förrän idag då den tittar fram då och då och det blev inte att fara ut till skärgårn heller men det har ju gått lika bra iaf.. Dock har man inte alls varit ute så mkt som man hade velat utan det har blivit att vara inne en hel del så imorron måste vi nog ta oss en ordentlig promenad..

Vi spenderade hela fredagen i Nyborg där vi mest slappade och blev bjudna på mat..
Igår var vi oxå där och då bjöds det oxå på mat och Alwin levde om som aldrig förr :) Han gick an hela dagen..
Jag kan lova att det hördes att han var där för hur han tjöt och skrek men det var väl kul att höra sin egen röst :)
Så rullade han även över från rygg till mage några ggr vilket han inte hade gjort på några dagar..
Och så får vi ju inte missa att han fick sig ett påskägg av farmor och farfar med en liten Bamse i som han verkar gilla massor..

Idag har jag och Alwin varit på Ekorr ett tag och hälsat på så då fick han träffa nästan hela familjen Holmgren och även lilla Freddy :)
Fast Freddy är ju typ 1år och 2månader äldre än Alwin så han kanske inte är så liten ändå :)



Ne nu orkar jag inte nå mer måste få mig nå mat i magen..



Sara & Alwin



Kommentarer
Emelie

Oj vad mycket hår! Charmig liten kille :)

2009-04-16 @ 10:52:55
URL: http://yoem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0