Trött jävla mössa






Gudså trött jag känner mig.. Ovanligt va??
Gossen sover och Jocke är och spelar innebandy så jag sitter här alldelens ensam.. Tror nog det blir duschen och sen sängen för imorron måste jag upp rätt så tidigt.. Och så ska gossen få spruta imorron, huvva!! Fast jag tror nog han är lite tuffare än mig som hatar sprutor ;)


Idag fick jag mig äntligen ett träningspass vilket kändes så jäkla bra!! Dock så är man ju en del svag ännu men det blir ju bättre och bättre iaf.. Tror nog inte jag kommer hinna träna nå mer i veckan så det blir till att hålla sig ute och gå.. Så vi hoppas på fin fint väder resten av veckan!!
Jag Alwin och mamma har även varit en sväng till Smedsbyn och hälsat på, var som ett tag sen man var dit så det var kul och Nova blir alltid lika glad då gossen kommer :)


Ne nu ska jag bege mig mot duschen!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0