Time to sleep






Nu är jag trött som fan så ska tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag häver mig i säng..
Gossen var verkligen super trött ikväll så han vaknade en sväng när jag böt blöja och tog på honom pyjamasen sen somnade han om som en stock.. Han är nog helt slut efter att ha varit och shoppat hela dagen ;)
Så nu får vi se när han tycker det är dax att äta men det är ju Jockes tur att ta honom inatt så :) Hihi
Ne men jag vaknar ju alltid då han gnäller och får väcke Jocke för han hör ju ingenting förrän han gråter..




Off to bed!!




Kommentarer
Hanna

Känner igen det där att man får väcka dom. Jag får alltid väcka Jonas, för han är så jävla död så han hör ingenting förrän hon tokgrinar typ! :P

2009-04-02 @ 07:51:22
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0