Storhandling






Helt trött och slut är jag efter en hel dag på rant..
Kl10 på morron for jag, Alwin, Hanna, Wilma, Ida och Vickan ner mot Intersport för att kolla in rean men det var då absolut ingenting att hurra för.. Var även i gallerian en sväng och sedan Coop innan det var dax att bege sig hemåt för att mata gossen innan vi skulle iväg till Happis..
Det blev ovanligt lite shopping där för att vara jag men jag kände mig helt enkelt inte sugen att köpa något på Ikea idag.. Hade varit roligare om man vetat att man ska flytta och kunnat handla lite saker till de men nu vet vi ju inte hur det blir än..
Blev iaf en hel del mat på maxi så nu slipper vi väl svälta ett tag framöver :)
Jag tycker det är skit kul att fara och stor handla och gå och strosa runt i lugn och ro.. Brukar oftast fara med mamma för Jocke tycker inte alls det är lika kul som jag :)



Gossen var helt slutkörd när vi kom hem och har varit ganska kinkig under kvällen men till slut fick vi honom att somna en stund och det blev väl lite bättre.. Han var inte så sugen på att äta nu ikväll men lite fick han i sig iaf så vi får väl se om han vaknar inatt och vill ha mat.. :)


Ne nu ska jag mysa ner mig i soffan :)





Kommentarer
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0