Skotercross & chips på biltaket







Japp igår var vi på skotercrossen och kul hade jag :) Spenderade större delen av kvällen med Sara vid min sida och vi hann prata om allt mellan himmel och jord, känns så himla skönt att ha henne hemma igen!!
Efter skotercrossen så skulle jag ju på inflyttningsfest hos Tesse för att sedan gå ut på hotellet men det blev inget sånt för mig..
Jag frös så jäkla mkt när vi kom hem så jag gick och la mig under täcket för att värma mig men det verkade aldrig bli någon värme i kroppen så jag tappade som lusten på att gå ut så när alla andra for iväg så somnade jag ist.. Jag hade fixat skjuts till Nyborg till efter hotellet men Jocke sa att det inte behövdes för att jag hade däckat.. Det hade jag ju dock inte, var ju vaken tills dom andra hade farit och sen så trodde jag att han skulle väcka mig.. Nåja det gick ju bra iaf men jag vaknade halv 6 i vanlig ordning men då var det ju ingen gosse hemma som behövde äta så jag fick lägga mig igen och sova en stund till..

Det har då gått jätte bra för gossen i Nyborg och han har sovit lika bra som alltid men gud så jag saknade honom på morron.. Det var ju alldelens tyst och tomt här, så vi åkte till Nyborg direkt vi vaknat och där har vi varit hela dagen, kom hem för en liten stund sen..
Vi var en sväng på Ica för jag skulle hämta ut mitt so silver shampo som jag beställt och så köpte jag nötter och Jocke köpte chips och så gick dom ut till bilen före mig sen när vi har kört ut på centrumvägen så ramlar det ner något från taket och ni kan ju gissa vad det var, Jo jockes chips påse :) Han hade lagt den på taket medans dom väntade på att jag skulle komma ut och sen glömde han ta med den in i bilen så det var bara vända och skynd tillbaka för att plocka upp den.. ingen hade hunnit köra på den men där emot så var det stänkt vatten på den :)
Tur dom inte är i pappers påsar iaf då hade den nog fått ligga kvar :)


Nu ska jag läsa bloggar och sen ska jag gå an med dammsugaren innan gossen ska sussa kudden :)




Kommentarer
Hanna

Okej :)

2009-04-10 @ 20:10:12
URL: http://wildbee.blogg.se/
Josse

Haha ja jag känner mig redan van att springa upp, lite jobbigare här bara hos mina föräldrar för sover på övervåningen och tossiletten är en trappa ner så då går man inte i sömnen direkt. Men behövde bara gå en gång i natt så :P



Irriterande att det inte är sol nu under påsken :( Men men inget att göra åt!

2009-04-11 @ 10:53:16
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0