Sanningens ögonblick





Hade tänkt lägga in bilder från kameran på datorn för att sedan lägga upp på internet men jäklar så lat jag blev..
Det får helt enkelt blir imorron lr nå sånt..
Gossen sussar så sött i sin stora säng och han verkade då inte alls tycka det var några problem att sova i den alls.. Så det var ju bra :)


Sitter och kollar sanningens ögonblick och jag måste ju säga att dom är ju en del funtade som är med i det programmet.. Fattar inte ens varför man vill vara med för dom flesta verkar ju bara göra bort sig totalt.. Shit alltså!!


Ne nu ska jag sluta jyra och typ häva mig i säng lr nå för jag är ganska trött.. Pensionär som man är :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0