Prommis till Lisa






Jaha då var man nyss hemkommen från Lisa.. Jag Ida och Vickan gick dit så vi skulle få oss lite motion iaf när spinningen blev inställd och skönt var det.. Det tar ju inte alls nå länge att gå till Näsbyn, det känns som att det ska vara så långt fast det egentligen inte är det så nu vet jag de då är det bara ta cyckeln eller traska mkt när man sen bor där :)

Fy så jag längar tills vi flyttar alltså!! Fatta skönt att ha egen tomt och kunna vara ute och sola :)
Nu när man bor som vi gör så måste man ju fara iväg nånstans om man vill ligga och pressa.. Visst vi har sol på balkongen hela dagarna men då får man då sitta upp för det ryms då ingen solstol där inte.. Och dessutom slipper man må dåligt över att folk går förbi och ser min icket så snygga kropp som tagit lite stryk för vi har inte insyn för en enda jävla granne :)

Ne nog talat om det :)



Jag hade velat gosa lite med gossen när jag kom hem men det var ju alldelens för sent för det för han somar ju tidigt som små gossar ska göra :) Åhh det är så mysigt när man ska gå och lägga sig på kvällarna så tittar man ner i hans säng och ser världens sötaste knyte som ligger där och sover så sött och man vill bara ta upp honom och snossa och pussa men då kan han ju vakna så det är bara hålla sig tills dagen efter.. Jag älskar min gossen så grymt mkt så det gör ont i hjärtat!!





Kommentarer
milla

Vi var å köra förbi på slåttervägen de fanns ju en del röda hus vilket nummer var de på erat ? P & k

2009-04-22 @ 23:28:45
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0