Pensinär varning??





Alltså jag skrev ju här om kvällen att jag skulle gå och lägga mig och klockan var inte alls mkt så jag skrev "pensionär som man är" lr liknande..
Men nej så är det ju inte alls!! Det är ju helt enkelt så att vi har en liten gosse som nu har fått in en super bra rutin och somnar kring 21 tiden för natten och vaknar sedan vid 6 på morron för att få sig mat så då är det ju liksom bara ett smart drag att gå och lägga sig i tid för att man inte ska vara en trött och tråkig mamma.. Jag ska ju trots allt orka vara vaken en hel dag och underhålla gossen med det ena och det andra och helst även hinna med minst 1timmes promenad varje dag.. Och för att orka så måste man ju SOVA!!Så enkelt var det med den saken..
Dagen blir ju dessutom mkt roligare om man slipper gå runt och vara
trött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0