Nybadad gosse :)






Nu är gossen nybadad och fin :)
Hade tänkt bada honom ikväll egentligen men när han hade ätit och låg i soffan så kräktes han så det kom i håret och örat så då tog jag och spolade upp ett bad åt honom :)
Brukar oftast bada honom på kvällen så man vet att han inte är blöt i håret lr så om man ska ut men jag tänkte att vi stannar inne idag för han är ännu väldigt grinig och vill inte äta till och från så vi håller oss inne ifall det skulle vara någon sjuka..
Har ringt vc så jag sitter och väntar på att dom ska ringa upp.. Man vet ju som inte vad det är när han har feber toppar ibland och är kinkig och inte vill äta samt bajsar hur mkt som helst så sover han ju ganska dåligt om nätterna oxå.. Mitt där det är kanske jag oroar mig i onödan men hellre de än att han har någon sjuka som gör att det är så här.. Mitt där det  kanske han håller på att få nån tand för då brukar det ju vara såhär och kan ju hålla på länge innan det kommer någon men jag har då inte känt någon iaf :)


Hade ju tänkt ta en prommis under eftermiddagen men det får bli när Jocke kommit hem från jobbet och kan vara hemma med gossen :)




En nybadad färsking :)


Kommentarer
sassan

kanske några tänder på gång? känn efter i tandköttet o testa ge han en sånd där bit leksak med vätska i som du har kyl i kylen först.

Dennis var exakt likadan och så kom det en tand han vara bara några dagar över 4månader

2009-04-28 @ 15:48:55
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0