Hurtiga









Idag har vi varit hurtiga och promenerat ner på stan för att göra lite ärenden och så blev jag bjuden på lunch på myggan av hjärtat :)
När vi var klara på stan så bestämde vi oss för att gå till Jockes mormor och morfar som bor på näsbyn så det gjorde vi och där blev vi typ 3timmar och så fick vi oss middag där så då slapp vi börja tänka på att laga det hemma.. När vi ätit och gossen även fått mat och ren blöja var det dax att traska hem igen för jag skulle på träning, hann bara hem och byta om så var det bara fara iväg..
Ett riktigt skönt pump pass och jag kan nog lova att jag kommer ha en del träningsvärk imorron men det är ju bara bra :)

Var förbi hos mamma en sväng när vi tränat klart för jag skulle lämna en present åt syster som har kommit till Kalix idag, hon fyllde år 31januari men jag har varit lite seg med presenten :) Så fick även Alwin en present som syster hade köpt fast det var inte från henne utan från farbror Olle (min farbror) som fört över pengar åt Therese så hon kunde köpa något åt gossen från honom för han bor ju på Gran Canaria så det hade ju blivit svårt för honom att fixa dt själv :) Är så grymt sugen att åka och hälsa på honom nästa vinter men det får vi se hur det blir med den saken..

När jag kom hem så badade jag och gossen och nu ligger han och sover mitt lilla hjärta, vilket jag oxå ska ta och göra snart för jag är totalt slut..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0