Fredag





Sådär nu har jag och gossen varit och gjort lite ärenden på stan och så har jag varit till chefen och fått mig ett schema så jag vet hur jag ska jobba när jag börjar 1a maj :) Jag börjar med en kvällstur fredagen 1a maj och så jobbar jag hela helgen där men det ska nog gå bra.. Det är med blandade känslor jag börjar jobba igen men det blir bäst att göra på det här viset i nu läget iaf.. Så då får gossen vara med pappa om dagarna ist vilket oxå kan vara bra så han inte blir så mammig, lr blir det är han ju redan :)



Jag har även hunnit ringa och reklamera soffan.. Köpte den för snart 2år sen och när jag fick den så var en dragkedja trasig på en av sittdynorna och nu har det börjat gå upp i sömmarna på 2av kuddarna.. Så vi måste nog snart fara dit och kolla efter nå som vi kan behöva för jag skulle få bra prisa då et svammlat så mkt.. Kanske hittar nå fint köksbord :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0