Dopet








Nu är dopet bokat så då slipper jag känna mig stressad över det..
Vi hade ju först bara tänkt bjuda dom närmaste inom familjen och så men jag vill ju gärna ha tjejerna där oxå så det blir till att bjuda lite vänner oxå.. Utan bihang dock, eftersom att man inte ens känner alla så blir det enklast så..
Så nu är det till att skriva inbjudningar och skicka iväg, bestämma vad det ska bjudas på för fika och beställa kläder till gossen :)
Det blir även till att köra stenhårt för att tappa några kilon inför dopet för jag har ingen lust att stå där som en fet kossa.. Så då vet ni det..
Diciplin Emma!!!



Ne nu ska vi göra oss klar för att gå ut i det fina vädret :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0