Ajaj!!




Usch vad ont jag hade i magen då jag kom hem från spinningen, typ som mensvärk fast ändå inte..
Det kom som i vågor och jag trodde jag skulle svimma och vart alldelens kallsvettig.. Huvva!!
Efter en panodil, en pronaxen och en varm dusch känns det nu mkt bättre..
Ska snart krypa ner i sängen, imorron ska jag njuta av min sista lediga dag med mina pojkar!!
Hoppas på fint väder!!




Gossen provar gåstolen men han är ännu lite liten för den så han får bara provsitta en stund ibland :)


Kommentarer
Josse

Jag köpte coops morötter sist och dom var verkligen jättegoda, ibland tycker jag icas kan vara lite "jordiga". Haha vilka morotsdiskussioner vi har ;)



Vad synd förresten det med huset, det är ju typiskt när man hittat ett man vill ha. Men det dyker säkert upp fler snart!

2009-04-30 @ 08:14:53
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Elin

Vilken tuff gåstol, den ser ut som en bil :)

2009-04-30 @ 08:57:56
URL: http://elinrydberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0