8 april






Jahap då var det onsdag och för vissa innebär det sista arbetsdagen denna vecka.. Själv är jag sällan och aldrig ledig men jag klagar då absolut inte jag är ju mer än gärna med mitt lilla hjärta tjugofyra sju :)
På morron har vi vaknat kl8 för då var gossen hungrig så det vara bara fixa så han fick sig mat i magen för att sedan stiga upp och äta själv.. Havregrynsgröt blidde det idag..

Så vad sker idag då??
Vi ska till Haparanda en sväng med mamma och Lovisa efter Alwin har ätit lunch vilket är just efter 11.. Men sen då, vad ska vi då hitta på??
Erika skulle kanske komma förbi om hon hinner innan jobbet och så skulle det behöva städas här, iaf dammsuga och diska för i hallen är det en sandlåda och i köket är det rätt mkt disk som vanligt.. men då är ju allting som det ska ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0