Tack för presenten baby ;)






Idag har jag varit på ansiktsbehandling "prinsessan på ärten" på hudverket  som jag fick av Jocke i present när jag fyllde år :)
I den ingick det -Dubbelrengöring, peeling, aromessence efter hudtyp, frans & brynfärg, brynplock, aroma ansiktsmassage, mask, avslutande creme och en lätt dags-makeup :)
Guud så himla skönt det var alltså!! Borde gå på såna saker oftare för det var så himla skönt och avslappnande för att inte tala om hur ren man känner sig efteråt :)
men håret känns desto flottigare när hon varit med olika "geggor" kring hårbotten :)
Nåja det är ju inte annat än att tvätta det :)

Så nu vill jag säga TACK älskling för den alldelens underbara presenten!!




Kommentarer
Hanna

Nej nej, det är absolut inge farligt :)

2008-09-10 @ 17:32:31
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0