Jag behöver fett med massage!!





Dagen har spenderats mest med syster yster och Nova som sovit hos mammi inatt :)
Var på farmors gravsättning och sen blev vi bjudna på lunch på Valhall och sen har vi legat på soffan resten av dagen :) Har även tagit bort mitt löshår så nu är jag korthårig igen :) Det känns kort och tunnt som tusan men det är skönt :)
Kvällen har spenderats med Ida :)


Huvva vad jag har ont och är trött i kroppen!! Skulle verkligen behöva en hel del massage och det nu.. Jag har så fruktansvärt ont i axlarna,ryggen och i svanskotan.. Svanskotan är nog jobbigast just nu.. Det är inte kul med foglossningar vill jag lova men än så länge är det inte sådär jätte ont som endel brukar ha men det känns iaf.. Det blir ju inte direkt bättre av att man sitter mest hela dagarna på jobbet.. Nåja jag har ju inte så jätte många dagar kvar att jobba innan jag har semester :) Skönt!
Ähh nu ska jag sluta klaga!!


Jag håller typ på att somna här jag sitter så nu ska jag bara vänta på att Jocke kommer hem så ska vi ta in allt från tvättstugan och sen ska jag sussa kudden.. Börjar tidigt imorron


Godnatt


Kommentarer
Hanna

Joo Fredag passar bra :)

2008-09-02 @ 11:58:18
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0