Det spökar!!





Jag fick mig en tupplur trots allt och det var himla skönt och välbehövligt.. Hade inte mamma ringt så hade jag säkert sussat kudden än.. Nu känner jag mig lite bättre iaf och har nyss fått i mig en ost macka och o´boy och även en satsumas.. Det var smaskens!! Jag har längtat efter o´boy när vi varit i turkiet och när vi åt frukost på lördag och jag fick den goda chokladblandningen i min mun var jag i himmelen.. Guud så gott!!




Sen när jag ligger här inne i sängen i mörkret så börjar det låta nånting konstigt från tvrummet, jag ligger och lyssnar ett tag och blir nästan lite rädd.. Det låter ju som att det är nånting där inne men det är ju bara jag hemma.. Shit tänk om det har följt med en kackerlacka i nån av väskorna och att det är den som låter.. Shit vad äckligt!! Jag går mot tvrummet och fortsätter att lyssna och så slutar det, jag stannar upp och efter en stund låter det igen, det kommer som från bakom soffan lr borta vid fönstret.. Så jag går och ställer mig där borta och tittar ut och ser då en wiklunds bil så förmodligen håller dom på och spacklar lr nå sånt o lägenheten brevid för när jag sen lyssnade så lät det typ som att ngn drog med nåt efter väggen.. Jag som trodde det hade börja spöka här..

På tal om att spackla så måste jag ringa Kalixbo ngn dag och fråga när vi ska få tapetserat om i det andra sovrummet och även säga att vi vill ha slipat och lackat köksluckorna och nya handtag :) Här har man krav!! :) Då är allt som det ska iaf :)


Kommentarer
Vicky

jag blev också jättesugen på oboy när vi var i turkiet :P

2008-09-29 @ 16:34:20
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0