V29







Idag går jag in i vecka 29 och har 76dagar kvar till Bf :)
Tiden har bara rusat iväg men det känns ändå som en evighet tills det är 25december





Som sagt så börjar jag inte förrän 16.45 idag så nu ska jag göra mig färdig och sen ska jag gå ner på coop och handla lite..
Det här med handlingen är lite jobbigt när vi inte har ngn bil..
Men förhoppningsvis så blir min bil färdig idag och så borde Bmw:n vara klar typ idag oxå..
Nåja sen blir det att annonsera ut bilarna och hoppas på att få sålt dom(det är ju inte det lättaste att sälja bilar nu) så vi kan köpa oss en ny fin bil :) Den här gången bilr det en kombi och det kan man ju säga att vi kommer behöva :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0