V28



Idag går jag in i v28 så nu är det bara 12 ynka veckor kvar tills vi får hålla i våran lilla bebis :) Jag längtar sååååå himla mkt!! Hoppas tiden går fort, men det tror jag nog att det gör för än så länge har då tiden bara rusat iväg det var ju nyss vi fick veta att vi ska bli föräldrar..


Igår var jag på kontroll hos BM och hjärtljudet var bra 153slag/min men magen hade bara vuxit 1cm sen sist jag var där den 9september.. Så jag ska träffa henne igen om 2veckor och har magen inte vuxit mer då så ska vi göra ett till UL för att kolla så att allt står rätt till.. Det brukar oftast inte vara någonting så jag får försöka att inte oroa mig.. Magen växte ju så fort i början så nu har den nog bara stannat upp lite.. Så var det för min syster oxå när hon väntade Nova.. Hennes mage växte jätte fort i början och sen stannade det upp och så blev den inte så mkt större.. Hon hade en liten och gullig mage :) Så var ju Nova rätt liten när hon föddes 48cm och 3000g så vem vet våran bebis kanske oxå är liten :)


Jag måste ju även berätta att jag ska bli moster igen i april :) Nova gumman ska få ett litet syskon :) Det ska bli riktigt kul! Spännade att se hur Nova kommer reagera som när det kommer en liten bebis för hon säger ju alltid att allt är hennes :) Hon är så söt lillgumman!!








Igår gjorde jag en intresseanmälan på en ny lägenhet och idag har jag fått mail om att vi får fara och titta på den :) Vi ligger på plats 3 så det är ju 2st före oss.. Ska iaf bli kul :) Om vi nu skulle vilja ha den så hoppas jag att dom andra 2tackar nej så vi får den :) Hihi
Skulle vara riktigt skönt att slippa alla trappor när man ska konka på bebis och vagn och hela köret..


Kommentarer
millan =)

hej vi söker också lägenhet vars ligger eran som ni ska å tittat på ? Kram på dig*

2008-10-05 @ 11:30:01
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0