Måste bara få klaga lite





Just nu har jag fruktansvärt ont i ryggen, fötterna värker och jag känner mig helt enkelt som en gammal tant!!
Och så är det så mklt jag vill få gjort här men som sagt så ska jag vila och ta det lugnt men det går inte sådär jätte bra.. Tycker att jag mest går och plockar hela tiden.. Skärpning Emma!!


Hur som helst så har jag spenderat hela gårdagen och dagen idag med min kära storasyster som sovit hos mamma från igår.. Vi var en sväng till Hapiranda igår på ikea där jag köpte en liten korg som jag ska ha på skötbordet, badskrum, tvål, en matta till bebisrummet, och en bebisfilt :) Sen for vi på skopunkten där jag köpte mig ett par sköna vinterskor :)
Sen barnenshus där jag köpte en kolikflaska och snuttefiltar :)
Och även på ica maxi där jag köpte nå bebiskläder och en del mat :)
Sen när vi kom hem till mamma så la vi oss på soffan medans mamma fixade mat och sen låg vi på soffan helt utslagna resten av kvällen innan jag for hem :) Och på morron när jag kom till mamma så hade dom börjat rensa i förrådet så det vara bara att hjälpa till fast jag satt mest och tittade på :) Det är så himla kul att få umgås med syster ordentligt ibland för det händer ju inte så ofta längre när vi inte bor i samma kommun..




Syster och Nova :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0