Ljus i röven








Alltså det här SOS familj är ju fan hemskt att se.. Hur kan man bete sig sådär mot sina föräldrar?? Jag förstår som inte hur man kan vara så respektlös och känslokall.. Tur jag har en sån bra relation med min mamma iaf :) Hon är världens bästa!! Love you!!



Har jobbat 16.45.21 ikväll och sen for jag till Vickan där hon Ida och Lisa var..
VI har pratat på och käkat kvällsmat :)
Haha har typ ätit dom ur huset :)

Imorron är både jag och Jocke lediga så vi får se vad man hittar på..
Kl 14 ska vi iaf till BM på kontroll och se om lill*n har vuxit nå

Ne nu är jag fan skit trött, ska krypa ner i sängen och vänta på att gubben kommer hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0